حمل خودرو

حمل خودرو هشترود

حمل خودرو هشترود
خدمات یدک کش خودرو و امداد خودرو هشترود‌‌‌‌‌

امداد خودرو شهرام مکانیک : ۰۹۱۴۲۳۶۱۷۷۴

امداد خودرو هشترود‌‌‌‌‌ مکانیک سیار

خدمات مختلفی در زمینه یدک کش و حمل خودرو انجام میشود که در ادامه به این خدمات اشاره میکنیم:

یدک کش خودرو هشترود‌‌‌‌‌
حمل خودرو هشترود‌‌‌‌‌
شماره یدک کش هشترود‌‌‌‌‌
یدک کش ازاد

حمل ماشین با جرثقیل

جرثقیل امداد

یدک کش خودرو هشترود‌‌‌‌‌
ماشین یدک

شماره ماشین بر

یدک ماشینهای لوکس درهشترود‌‌‌‌‌
حمل ماشین با تریلی

یدک کش سیار

یدک کش ایران خودرو

امداد ماشین بر در هشترود‌‌‌‌‌
امدادخودرو هشترود‌‌‌‌‌
حمل خودرو صفر

خدمات امداد خودروی و مکانیک سیار

انواع مختلف خودروبر ها از جمله کامیونت حمل خودرو، نیسان و …

یدک کش و ماشین حمل خودرو هشترود‌‌‌‌‌
یدک کش خودرو هشترود‌‌‌‌‌ و نکاتی درباره حمل خودرو و یدک کش و بکسل کردن ماشین های سواری و غیر سواری که در این مطلب به آنها اشاره خواهیم کرد کمک بزرگی در زمان حمل خودروی شما خواهد کرد.

سفر جاده ای گرچه با تفریحات بیشتری همراه است ولی اگر در این سفر و در جاده مراقب نباشید متاسفانه منجر به بروز حادثه خواهد شد.

برای پیدا کردن اطلاعات تماس یدک کش خودرو هشترود‌‌‌‌‌ می توانید از طریق همین سایت به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

امداد خودرو هشترود‌‌‌‌‌ : ۰۹۱۴۲۳۶۱۷۷۴

یکی از حوادثی که برای ماشین اتفاق می افتد ممکن است خودرو دچار نقص فنی گردد و در همان محل خاموش شود در این صورت شما نیاز مبرم به امداد خودرو فوری برای حمل خودرویتان دارید که بتواند در کمترین زمان خود را به شما برساند و در صورتی که خودرو بر مکانیک باشد می تواند در همان محل اقدام به تعمیر خودروی شما کند ولی اگر مکانیک هم نباشد می تواند شما را به نزدیک ترین مکانیکی که در همان منطقه وجود دارد ماشین شما را یدک بکشد.

 یدکش خودرو و امداد خودرو

اگر در اتوبان دچار حادثه شده اید یا در هر نقطه ای که دسترسی سریع به ماشین های حمل خودرو پیدا کرده اید می توانید با تماس با ما در کمترین زمان ممکن به چندین یدک کش با تجربه و قابل اطمینان دسترسی داشته باشید. یدکش های ما با تجربه کافی و بسیار منصف در کمترین زمان ممکن برای حمل خودرو شما آماده می باشند.

خودروبر و امداد خودرو هشترود‌‌‌‌‌

خودرو بر و خودرو سوار در هشترود‌‌‌‌‌ توسط اینترنت قابل دسترس است اگر در منطقه ای دچار حادثه گردید یا ماشین شما به دلیل ایراد فنی دچار نقص شد و نتوانستید به مسیر خود ادامه دهید و اگر از اینترنت برای پیدا کردن یک ماشین مناسب و مطمئن برای حمل خودرو استفاده می کنید پیشنهاد ما به شما استفاده از سایت ما می باشد.

امداد خودرو و مکانیک سیار هشترود
حمل خودرو و تعمیر در محل هشترود

مکانیکی سیار خودرو در هشترود‌‌‌‌‌

خراب شدن ماشین ساعت و روز نمی شناسد در هر زمانی امکان خراب شدن برخی از قطعات خودرو وجود دارد. اصلی ترین وظیفه مکانیک در دسترس بودن است. در واقع ساعات کار تعمیرکاران اتومبیل خیلی با کارهای اداری تفاوت دارد. برای مثال مکانیک سیار شهرام در همه روزهای هفته آمادگی سرویس دهی به مشتری را دارد. برای استفاده از خدمات این تعمیرکاران نیازی نیست اتومبیل را تا محل کارگاه ببرید با اولین تماس هماهنگی برای اعزام تعمیرکار به محل انجام می شود.

حمل خودرو با جرثقیل در هشترود‌‌‌‌‌

ما حمل خودرو شما به وسیله کفی خودرو و تریلی حمل ماشین به صورت تخصصی در سراسر هشترود‌‌‌‌‌ را انجام می دهیم. همچنین حمل ماشین از هشترود‌‌‌‌‌ به سایر استان ها و شهرستان های کشور با بیمه و بارنامه دولتی از دیگر خدمات ماست. ما میتوانیم با ارائه خدمات حمل ماشین وسیله نقلیه شمارا به بهترین نحو جابجا کنیم و بدون کوچک ترین آسیبی به مقصد مورد نظر برسانیم. بهترین نحو حمل ماشین را از ما بخواهید

نوشته‌های تازه

پنچرگیری لاستیک

پنچرگیری لاستیک کار چندان سختی نیست، اما همین موضوع به ظاهر ساده در مواقعی میتواند به مصیبتی بزرگ تبدیل شود. از آن جایی که شما نمیتوانید پنچر نشدن خودروی خود را مدیریت کرده و از آن جلوگیری به عمل آورید؛ همیشه در معرض این اتفاق هستید. ما میتوانیم در کمترین مدت و سریع ترین زمان، پنچری لاستیک خودرو شما را برطرف کنیم

سوخت رسانی سیار هشترود‌‌‌‌‌

بنزین سیار و پمپ بنزین سیار یکی از خدمات مهم ارائه شده توسط مجموعه امداد خودرو شهرام است که به صورت شبانه روزی در هشترود‌‌‌‌‌ مشغول امداد رسانی و سرویس دهی هستند.

حتما برای شما پیش آمده که است که در جاده بنزین خودروی شما تمام شود و خودرو دیگر روشن نشود. همچنین ممکن است فاصله شما با نزدیک ترین پمپ بنزین چندین کیلومتر فاصله داشته باشد.

در این حالت برای اینکه در سریع ترین زمان به خودروی خود سوخت برسانید، میتوانید از مجموعه امداد خودرو شهرام استفاده کنید.

تعویض باتری در محل

کارشناسان ما با قرار گرفتن در محل اولین کار را تست دینام و برق خودرو می دانند زیرا چنانچه مشکل از دینام خودرو باشد باید در اسرع وقت مشکل را برطرف کنند و بعد به نصب باتری بپردازند.

در صورتی که نیاز به تعویض باطری باشد، بعد از سفارش باطری ماشین، ما از نزدیک ترین فروشگاه سمت شما باتری را ارسال کرده و نهایت تا ۴۰ دقیقه دیگر کارشناسان ما نزد شما هستند.

روغن اتومبیل

بررسی روغن ماشین یکی دیگر از مواردی است که باید قبل از راه انداختن خودرو خود چک کنید، تنها در صورتی لزومی به این کار نیست که روغن اتومبیل خود را به تازگی عوض کرده باشید.

توصیه می کنیم اگر قصد سفر دارید حتما قبل از سفر روغن ماشین خود را تعویض کنید.

گاهی ممکن است خودرو دچار روغن سوزی شود، در این شرایط بهتر است برای احتیاط چند لیتر روغن اضافی در طول سفر خود همراه داشته باشید.

گیربکس

خودروهای اتوماتیک نیازی به سرویس گیربکس ندارند، اما اگر کارکرد خودرو شما بالا است بهتر است میزان روغن گیربکس را چک کنید.

اگر تصمیم دارید با خودرو خود مسافت طولانی بروید و یا اگر به تازگی روغن موتور خود را تعویض نکرده اید و یا روغن موتورتان کم شده است، حتما روغن گیربگس را تعویض کنید تا دچار عواقب بعدی آن نشوید.

ترمز خودرو

خرابی ترمز ماشین یکی از علل تصادفات جاده ای است، امداد راه شهرام توصیه می کند.اگر ترمز شما به هر دلیل خراب است و یا زمان تعویض لنت ترمز است، با خودرو خود حرکت نکنید و هر چه سریعتر برای تعمیر اقدام کنید.

چرخگیر ، تعمیر در محل ، یدک کش ، امداد خودرو ، مکانیکی سیار ، شماره تلفن امداد خودرو ، کفی خودرو بر ، نصب لوازم یدکی خودرو

محدوده خدمات

  • با یک تماس تلفنی در کمترین زمان ممکن خدمات خود را به شما عزیزان ارائه میدهیم

  • در صورت نیاز تهیه لوازم یدکی مورد نیاز با قیمت مناسب پذیرفته میشود

  • از مهمترین دلایل انتخاب ما سهولت و دسترسی آسان،تعمیر فوری خودرو و صرفه جویی در زمان است،چون وقت مهمه!

  • با مدیریت: شهرام مکانیک

  • شبانه روزی

  • پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *